czwartek, 2 stycznia 2014

Wow, 2013 taki stary, 2014 taki nowy, podsumowanko!

I oto wjechał kolejny rok, czas więc na mały sum-up.
W roku 2013 udało mi się wyskrobać 28 artykułów, czyli o 7 więcej niż w roku poprzednim.
Co prawda z regularnością pisania wciąż lekkie problemy, ale za to zrywy pismackie wychodzą mi całkiem całkiem. Według Last.fm i Facebooka uczestniczyłam w ponad 20 koncertach, a Bóg jeden wie ile było wydarzeń w stylu "le wild concert appears"


Z zeszłorocznych odkryć muzycznych spokojnie mogę wyłowić i polecić takie rzeczy jak:
-Ania Rusowicz
-Fleetwood Mac
-Ghost
-Dead Man's Bones
-Shocking Blue
-Falloch
-The Sword
-Dungen
-The Civil Wars
-Ed Sheeran

Pod koniec roku zaczęłam oglądać masowo dokumenty muzyczne - aż dziwne, że wpadłam na to dopiero teraz, toż to ogromna skarbnica wiedzy! Oznacza to oczywiście w nadchodzącej przyszłości częste artykuły na ten temat, a na dzień dzisiejszy mogę serdecznie polecić serię Classic Albums stworzoną przez BBC. 

Na koniec, z autorefleksji... zauważyłam, że w 2013 uciekłam praktycznie zupełnie ze ściskających mnie mocno jeszcze rok wcześniej ramion lat 80 wprost w ramiona lat 60-70. Z niewielkimi przerwami na lata 90. Być może to objaw starzenia, w końcu skończyłam w tym roku lat 20, a to już prawie emerytura ;) Tak czy siak udaje mi się powoli przezwyciężać strach przed muzyką współczesną, więc aż tak ztetryczała nie jestem!

Samego dobra w Nowym Roku i oby był lepszy niż wcześniejszy! Aby zaakcentować to jeszcze bardziej, na koniec easy-listening z pozytywnym zapatrywaniem. :)

Emilka.

7 komentarzy:

  1. Brawo! :D

    Co co serii Classic Albums - masz rację, to ogromna skarbnica wiedzy, rewelacyjnie podanej wiedzy. ;-) No i oczywiście trzymam kciuki za jak największy rozwór bloga w 2014 roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. W ten rok uderzasz w lata '50? :D
    No i więcej weny i czasu do pisania (no i jak jeszcze Ci za mało to miliard pomysłów na cykle)!

    OdpowiedzUsuń
  3. ugh, 'rozwój' miało być, teraz tak patrze i 'rozwór' nie brzmi dobrze... :D ok, już nie spamuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. hah, mój mózg i tak ominął wszelkie literówki i ich nie zauważył :D

    OdpowiedzUsuń