poniedziałek, 30 lipca 2012

Youtube'owe buszowanie - Adrian von Ziegler

Oto kolejna po Erocku odsłona mojego Youtube'owego buszowania. Tym razem chciałabym przedstawić jedynego i niepowtarzalnego Adriana von Ziegler'a! Jego youtube'owy kanalik --> KLIK <-- oraz strona -->KLIK<--



Adrian to 23-letni szwajcar, który solowo tworzy instrumentalne utwory w wielu gatunkach. Jest on kompozytorem niezależnym. Na jego konto trafiłam późną nocą, wpisując w youtube z nudów po prostu "celtic music". Jakże miłe spotkało mnie zaskoczenie, gdy kliknęłam w pierwszy z brzegu link, i trafiłam na taki skarb!


Bez bicia przyznam się, że skusiła mnie dodana do filmiku zajefajna grafika. To jedna z cech charakterystycznych dodawanych przez jego piosenek - ge-nial-ne widoczki dodane do genialnej muzyki. Dzięki temu człowiek wtapia się po same uszy, a w zasadzie... od uszu zaczynając. Ci, którzy lubią te klimaty, wiedzą, o co chodzi :)

Oprócz muzyki celtyckiej, tworzy on w wielu gatunkach, takich jak np. pagan metal, gotyk, muzyka "filmowa", relaksacyjna,  czy world music. Jego utwory są idealne to tego, by zrelaksować się, powiedzieć "fuck you reality!" i odlecieć totalnie w znane marzycielom wspaniałe światy. Nie mówiąc już o słuchaniu ich w tle przy lekturze jakiegoś kozackiego fantasy (wypróbowane przy Pieśni Lodu i Ognia, polecaaam) :)

Warto wspomnieć, że wszystkie utwory tworzy i produkuje całkowicie samodzielnie, na keybordzie, a następnie w Magix music maxer Pro 16. Grafiki dołączane do filmików, oraz okładki do jego CD (których w ciągu ostatnich 2 lat wydał aż 7!) w większej mierze tworzone są przez jego dziewczynę. Cóż za współpraca!

Na koniec polecam jeszcze dwa utworki, które mi szczególnie przypadły do gustu:
mały pogański rozpierdziel:


i coś spokojnego, ale absolutnie pięknego:


Mam nadzieję, że każdy znajdzie wśród jego twórczości małe co-nieco dla własnych uszu :)
Have a nice evening!
Emilka.

2 komentarze:

  1. Mały pogański rozpierdziel jest...mały ...W sumie to nie rozpierdziel tylko milutka muzyka mogąca ululać ;)POGAŃSKI rozpierdziel? Rosyjska Arkona się kłania utworami takimi jak "Marena","Nad propastyu let","Odna", "Kolo navi".
    Rozbija nie tylko formą, ale i treścią !
    Z rozpierdzieli, już folkowych, to szczerze tez polecam Eluveitie np "Meet the enemy", "Helvetios", "The siege", "Kingdom come undone"...
    A co do reszty utworów, które umieściłaś. Pierwszy klimatyczny-podoba mi się[acz ogólnie teraz mi nie wpasuje sie, bo faza na true norwegian black metal mnie naszła ;)].
    Ostatni-nie, już nie dla mnie-za spokojny, zbyt monotonny, wręcz nudny ...:/
    Pozdrawiam i trzymaj się!
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie użyłam słowa "mały" w stosunku do tamtego utworu, ponieważ również uważam, że jest to miłe dla ucha, i raczej niezbyt skrajnie agresywne :) Eluveitie znam pobieżnie, aczkolwiek jest na liście zespołów "do ogarnięcia", a o Arkonie słyszę pierwszy raz, ale również chętnie obadam. Wszelkie sugestie są tu bardzo mile widziane. :) Pozdrawiam również i zapraszam ponownie!

      Usuń